Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

Dagens anteckningar till intresseklubben:

Av Anna - 23 oktober 2013 12:45

Lite småändringar i layouten är kvar på organisationsanalysen, sen är den klar. Linda fixar det sista innan den skickas in. :)

Maxen är tillbaka på dagis igen och jag hoppas att han inte sjuknar om, det börjar bli tröttsamt nu.

Kusin min ska få en tredje pojk. Hade varit roligt med en flicka, men huvudsaken är att den lille är frisk. :) Det kan dock vara en nyhet för några och intressant för dom som känner min familj. Därmed kanske det inte passar till intresseklubben.

Jag sitter och funderar på vart remmarna till graco-stolen tagit vägen.. Hade jag vetat det, hade jag kunnat sälja den också. Man kanske ska ta sig tid att gå igenom förrådet och knäppa kort på allt man vill ha bort, så kan man lägga ut det på blocket sen.. Eller så ligger jag kvar i soffan och funderar över allt jag borde göra. ;P

Imorgon är sista dagen, så nu är det hög tid att krama tummarna riktigt hårt! Ni får helt enkelt be någon annan att vara sekreterare och anteckna åt intresseklubben!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards