Alla inlägg under juni 2015

Av Anna - 12 juni 2015 18:33

Häromdan kollade jag på sommarbilderna jag la ut på facebook förra året. Vi var till Lillsjön och Max plaskade vid strandkanten i början av juni. Vi har än så länge inte invigt vattnet denna sommar men nu börjar värmen och solen komma i alla fall.

Det har varit en intensiv vecka och det är skönt med fredag. Har arbetat med C-uppsatsen hela veckan plus en massa annat. I måndags skrev jag in mig på arbetsförmedlingen, på tisdag var det avslutning på dagis och efter det åkte vi till Furuvik, dessutom blev jag sjuk. På onsdagen hade jag möte med en arbetsförmedlare, igår var jag på arbetsintervju och idag har jag suttit med uppsatsen hela dagen.

Nu sitter jag på balkongen och njuter av solen, hundarna ligger också ute och myser. Förkylningen verkar vara på bättringsvägen, inatt kunde jag sova bättre.

Ikväll ska jag till Frida och hjälpa henne att förbereda kalas medan Daniel hjälper mig med datorn. Höll på att få psykbryt igår då den fastnade på 82% av nån uppdatering/installation av Windows. Tillslut startade jag om den, då fastnade den på 100% vid konfigureringen. Försökte starta den i felsäkert läge men lyckades inte med det heller. Tack vare det fick jag göra om alla ändringar jag gjort i diskussionen, måttligt roande.

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards