Alla inlägg under september 2015

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna.

Av Anna - 25 september 2015 08:02

jag är så himla glad. Jag är så glad så jag knappt kunde sova inatt. Tankarna snurrade. Glädje, oro, stolthet... Ja jag känner nog de flesta känslor i världen just nu, fast mest glädje.

Varför jag är så glad? Svaret håller jag på ett tag till..... ?

Av Anna - 3 september 2015 20:55

Fick tips om att använda bakpulver om det sker en kissolycka. Bakpulvret suger upp både vätskan och lukten, sen är det bara att dammsuga upp pulvret. Jag trodde inte riktigt att det skulle funka så bra som det lät men testade inatt när Max råkade kissa lite i sängen. Kan säga att det funkade HUR BRA SOM HELST! Inga fläckar, ingen lukt!

Ovido - Quiz & Flashcards