Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 28 februari 2013 22:48

Mamma är fortfarande sjuk så imorgon ska jag till läkerolen och se Tomas Ledin!!! :D är sååå taggad!! Men hon lurade mig först och sa att vi skulle sitta skithögt upp, och jag med min höjdrädsla funderade på att banga. Men Kia skvallrade att platserna är nere på isen. :)

Kom på här på kvällskvisten att det kanske kan vara bra att tvätta lite så man har nåt att välja på imorgon. Så nu väntar jag på att maskinen ska bli klar innan det är läggdags.

Av Anna - 27 februari 2013 21:04

Hämtade Max lite tidigare från dagis så vi skulle hinna leka i boulongern med Frida och hennes flickor. Sen gick vi hem till dom och blev bjudna på mat! :) Max deckade i soffan när vi kom hem, med kläder och allt på! Han var jättetrött efter en rolig eftermiddag.

Nu ska jag göra färdigt det sista inför morgondagens seminarium, sen sova!

Av Anna - 27 februari 2013 11:26

Mamma har blivit sjuk och på fredag är det tänkt att hon ska se Tomas Ledin.. Men om hon inte blivit frisk tills dess SKA JAG GÅ istället!! :D stackars mamma men skadeglada jag hoppas ju på att JAG ska få gå= mamma inte är frisk tills dess! ;P
Tänk, Tomas Ledin och Gyllene Tider samma år, kan inte bli bättre!

Dessutom ska vi fira Frida på lördag så då blir det utgång. :D

Gud vad jag längtar till helgen nu!!

Av Anna - 23 februari 2013 11:03

Vi blir inne idag också. :( Max hade diarré igårmorse och även denna morgon. Konstigt att det går ett dygn mellan gångerna men det kanske håller på att stabiliseras i magen, att det är därför.. Hade hoppats på att kunna åka till boulongern och gå på vinterfestivalen, men så blir det inte. Inte heller Fridas kalas kan vi gå på. :( tråkigt men så är det.

Aja, får väl tvätta istället.. Yay! :/

Vi får hålla tummarna att vi kan hitta på nåt imorgon istället.. Men har inte alltför höga förväntningar.

Trevlig helg på er!

Av Anna - 22 februari 2013 09:35

Häromdan diskuterade jag, mamma och Robert placeboeffekten och kom då in på att statistik visar att personer man ber för blir oftare frisk än personer man inte ber för. Om det stämmer vet jag dock inte, har inte kollat upp det.

Imorgon är det vinterfestivalen. Den vill jag gå på med min skrutt. Men då lär han vara frisk. Så se nu till att be för att han ska bli frisk tills imorgon! Kanske sker mirakel.. ;)

Tycker dock att det är konstigt att han inte har feber!? Var till HC igår och proverna såg bra ut. Förmodligen virus och vi kan bara vänta ut det. Aja, han är piggare idag i alla fall, ligger inte bara i soffan.

Av Anna - 19 februari 2013 19:37

Vi ska få nya fönster hemma så Max, jag och Ebba sover hos päronen. Men tydligen så hade dom fått fel grejer så det kan dra ut på tiden. :/

Imorse ringde världens bästa Jägers. Gud vad jag saknar våra telefonsamtal! Tur att hon inte ska flytta till Thailand i alla fall! ;)

Maxen var jättetrött efter dagis så han sov i soffan en liten stund. Nu kollar vi på Boog och Elliot och ska strax göra kvällsfika.

Trevlig kväll!

Av Anna - 15 februari 2013 18:16

Idag har jag, Max, Ebba, Myggan, Elias och Melina varit i hemlingby och åkt pulka. :)

Av Anna - 10 februari 2013 07:39

I fredags var vi hos Myggan som bjöd på middag. Det var kanontrevligt men jag blev hesare och hesare.

Igår var jag halvt död så Niklas och Max gav sig ut på äventyr medan jag tog igen mig. Resulterade i ca 2 timmars sömn. När dom kom hem gjorde vi tacos. Och efter att Max somnat kollade jag på melodifestivalen och åt gotta. Hann se klart hela mello men sen somnade jag i soffan.

Idag är jag fortfarande hes och jävlig men känner mig lite piggare i alla fall efter all sömn. Klev upp med Max och lät Niklas ligga kvar så han också får ta igen sig lite i helgen.

Senare ska vi ta en liten tripp med bilen.. Och med tanke på vädret som varit och att den stod hela dan igår, så lär vi väl få gräva fram den, speciellt med tanke på att plogbilen varit här. :/

Ovido - Quiz & Flashcards