Alla inlägg under maj 2014

Av Anna - 23 maj 2014 08:44

God morgon!
Sitter vid köksbordet och har precis ätit färdigt min frukost. Snart ska jag och Max gå till dagis, sen ska jag ta hundarna och åka till GHU för lite träning. Ska möta upp Åsa också, skönt med sällskap. Därefter ska jag till Pernilla för att plugga. Känns inte som att jag kommit nånvart den här veckan.. :/ känner mig förvirrad över hela arbetet.. Men men, nu är det gasen i botten som gäller; på söndag ska den lämnas in!

Igårkväll satte jag upp nya gardiner i vårt sovrum och köket. Dollarstore sålde ut massvis med gardiner så jag köpte två hissgardiner för 10:-/st! :D

Tycker dock inte att jag fått till vikningen som jag vill ha den, men orkade inte pula nå mer igår. Fint blev det i alla fall och Niklas tyckte vi skulle ha sådana i vardagsrummet också men det tycker inte jag.

Fixade även lite på gården igår. Grannen var ute och klippte och dona så då passade jag på att låna hennes handjagare, men jag lär nog låna trimmern av mamma och pappa så jag kan ta bättre kring brevlådorna.
Övrig tid av gårdagen spenderade jag på balkongen tillsammans med fältrapporten.

Imorgon ska vi till Furuvik som öppnar för säsongen, det blir nog mysigt :)
Nästa helg åker jag och Åsa upp till Hudik för att tävla. Det blir min och Ebbas officiella debut i agility och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är nervös. Åker dit för att ha kul men det skulle vara som grädde på moset om vi skulle gå runt minst ett lopp utan att bli diskade ;) det blir två lopp på lördagen och två lopp på söndagen. Åsa har fått ett supersnyggt (lila och svart) tävlingstält som vi även ska övernatta i. Ska även tävla inofficiellt på måndagen här hemma i Gävle.

Trevlig helg! :)

Skapa flashcards