Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Handikappad utan telefon

Av Anna - 3 januari 2013 20:54

Niklas glömde ju packa ner laddaren! :/ men nu har abstinensen gått över när jag hämtat den! ;)

Igår åkte jag och myggan till leklandet med barnen. Var tur att vi åkte dit vid fyratiden för det hade tydligen varit MYCKET folk där tidigare. Sen flyttade vi tillfälligt in hos päronen eftersom Niklas åkt på magsjuka. :/ sover här inatt också men imorgon åker vi hem igen.

Idag har vi varit med mamma på stan. Hon skämde bort mig med nya byxor eftersom mina favoriter gick sönder igår. Köpte självklart ett par likadana fast i en annan färg (från vero moda). Hade sån jäkla tur för dom hade två par för 460:- istället för 300:- styck, så det blev två par! :) (mörkblåa och svarta)

Sen åkte mamma och hämtade oliver och Lukas, och barnen har lekt hela eftermiddagen.

Imorgon blir det pulkabacken eftersom det kommit snö igen (hörde moder natur min bedjan?), sen kommer skruttungarna igen eftersom deras mor håller på med nåt litet projekt hemma. :)

Nu kom mamma och berättade att det är julgransplundring på söndag som vi ska gå på, det blir nog kul.

Här får ni njuta av lite kort från leklandet:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards