Direktlänk till inlägg 12 december 2012

12-12-12 och värmland går under

Av Anna - 12 december 2012 10:33

Ufo i värmland..? För det kan ju absolut inte ha en rimlig förklaring.. Som en stenjävel från rymden!? Nää det måste vara ufon eller jordens undergång, SPECIELLT ett datum som idag! ;)

Niklas är nojig tror jag, utifrån en tolkning av hans sms.. En annan chillar. :) orkade inte gå till dagis idag så pluppas är hemma. Har tagit det lugnt hela förmiddagen och jag sitter fortfarande vid frukostbordet. Idag fick man ju gott kaffe så jag skulle kunna äta frukost hela dan.. Lätt bästa målet som finns (om man inte räknar med efterrätt) :)

Idag ska vi nog göra mer kola.. Och exprementera lite.. Byta ut kakao till vanilj och göra en del med russin och mandel tänkte jag.. Ska även koka den lite kortare tid. Vi får hoppas att det blir bra. :)

Blev påmind (igår) om skumtomtefudgen som jag gjorde förra året. Kring jul är nog den gången jag fyller på receptboken som mest, vill ofta hitta på att prova nya (enkla) saker innan jul. Nackdelen är att jag glömmer bort det jag gjort tidigare år! ;) när jag kollade receptboken blev jag ju påmind om pepparkaksbrownien också! Den var ju sjukt god! Men vi får se om det blir nåt av det i år...

Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt underbara kaffe! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards