Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Tenta

Av Anna - 6 december 2012 13:28

Har varit i skolan och skrivit tenta. Har väl inga större förhoppningar att klara den men jag skrev i alla fall mer än jag trodde att jag skulle göra. ;) klarar jag den så blir jag överlycklig, klarar jag den inte så är det inte svårare än att jag får göra omtenta.

Niklas har varit hemma med Maxen idag. Han kunde inte ta sig till jobbet i detta snöväder, och tur var väl det, för jag vet inte om vi hade lyckats tagit oss till dagis annars.. I vilket fall så hade de i alla fall inte kunnat jobba så det gjorde inget. Jag hade tur och fick åka med Helen till och från skolan i alla fall. :) men vi har ett städpass på dagis idag så jag lär dit ändå. Bra att man kan göra det närsomhelst under dagen för vi tänkte baka lussekatter också! :)

Bilden är från rondellerna vid hemsta och McDonalds där en lastbil fastnat så vi fick åka en omväg för att ta oss hem. Får vara glada att vi inte hann köra fram för bilarna som gjorde det var tvugna att backa och det såg inte lätt ut i all snö!

Kan för övrigt tala om att mitt lockande inlägg fungerade och det va betydligt fler som hade varit inne och läst, än de andra dagarna. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards