Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Sexuella fantasier

Av Anna - 5 december 2012 13:32

Verkar ha lite dåligt med publik just nu så då lär vi ta ett lockande ämne! ;)

Jag tror att alla har någon form av sexuell fantasi. Med en speciell person, på en speciell plats, en viss utstyrsel, med flera personer, offentligt etc. Behöver inte vara något extremt, bara något speciellt. Men hur många vågar leva ut sin fantasi? Och är det verkligen värt det?

Kollar man på t.ex Fråga Olle så kan man få se folk som vågar leva ut fantasin. Vissa är swingers, andra med fetischer m.m Där sitter vi i andra änden av tv-rutan och tycker att vissa är jätteknäppa. Men är de verkligen så knäppa? Är det inte rätt coolt och modigt att de står för vilka de är och vågar göra vad de vill? Och nu menar inte jag killen som hade ett förhållande med en bil eller hon som var gift med Eiffeltornet, nu menar jag mer "vardagliga" fantasier (om man nu kan kalla de det? Jag vet ju inte vad som är vardagligt egentligen).

Men är det ens värt att leva ut fantasin? Det kanske inte alls blev som man hade tänkt sig, och då är fantasin förstörd sen..!? Men det kanske är värt att prova? Precis som att leva ut en dröm? Hellre prova och se, än att inte prova och aldrig få veta? Inte vet jag. Men vissa saker ska man nog låta förbli vara en fantasi eller dröm.

Nu hoppas jag att ni är många som läser så siffrorna blir lite bättre! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards