Alla inlägg under december 2013

Av Anna - 7 december 2013 09:33

Igår kom Max och frågade om oliver kunde få sova hos oss, så det fick han! :) det gick förvånansvärt bra! Gick ju bra när vi sov hos mamma också men nu skulle jag ta dom själv, utan mammas hjälp. Vid 21-tiden kom dom i säng och då skulle dom ligga bredvid varandra. Oliver slocknade på två röda, då bytte Max plats och la sig skaföttes eftersom han tyckte det blev trångt sen somnade även han.

På natten kom Max insmygandes och la sig i vår säng, en stund senare kom även oliver. Dom la beslag på min kudde och tog så mycket plats att jag nästan hamnade på golvet.. Jag la mig skaföttes. Ebba tyckte också det blev för trångt så hon gick och la sig i sin korg istället.

Nu har vi fått frukost i oss och grabbarna leker på rummet. Själv hinkar jag lite extra kaffe i hopp om att huvudvärken ska försvinna.
Idag ska jag skotta fram bilen sen blir det en tur till nån pulkabacke med Myggan, barnen och Eddie :)

Av Anna - 5 december 2013 09:51

Det va nästan synd att jag tyckte vi skulle ha julklappsbyte hos mamma, nu kommer jag inte få nåt på önskelistan eftersom prisgränsen skulle vara 100 kr. Men med tanke på min egen plånbok så är det nog lika bra! ;P
Här kommer min önskelista i "vill-ha-helst-ordning":
1. Toppmatad tvättmaskin (tror inte vi får plats med en vanlig när vi flyttar)
2. Smyckesskåp (vit)
3. Familjefoto på canvas
4. Skoförvaring
5. Tamburmajor (vit)
6. Fullstor diskmaskin
7. Ny säng med förvaring under madrassen


Det mesta kan man få till bra pris genom groupon.

Ovido - Quiz & Flashcards