Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Om 48 timmar

Av Anna - 26 juni 2013 23:47

Tänk att jag sitter på ett plan då.. JAG! Jag själv kan nog inte riktigt fatta att vi ska åka, att det faktiskt är på riktigt. Lite roligt att Niklas är mer nervös än mig dock! ;)

Glömde hämta både sulkyn och strandväskan idag. Har i alla fall påbörjat packningen, tömt alla kort på mobilen, skrivit ut biljetterna, växlat pengar... Ja och knäppt kort till tidningen på Max men det hade inget med resan att göra! ;)

Hade trott att jag skulle kommit längre med packningen vid det här laget men jag tycker det är svårt när jag inte kan göra klart allt direkt, har lite kläder kvar att tvätta nämligen. Så lätt att glömma nåt när man inte tar allt på samma gång.

Så imorgon lutar det åt packning istället för nåt roligare. :/ på kvällen ska jag och Myggan till Sandra och fixa/färga ögonbrynen och fransarna i alla fall. :)

Nej nu ska jag kolla om kameran laddat klart så man kan tömma den också.. Och kanske packa ner nå smycken om jag orkar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Ovido - Quiz & Flashcards