Alla inlägg under maj 2013

Av Anna - 7 maj 2013 08:55

Har varit nyfiken förut men inte riktigt fattat hur det går till.. Igår såg jag ett klipp och det verkar ju skitroligt!

Behöver nog öva Ebba med klickern lite först, tror det underlättar. Sen lär det nog bli på egen hand också, ska spara alla pengar jag kan nu till greklandssemestern!

Av Anna - 6 maj 2013 20:36

Idag har jag och Max spenderat eftermiddagen hos Myggan. Passade Elias och Melina en stund och fick både blomma och mat som tack. :) får se hur länge blomman överlever med mina bruna fingrar! Haha! Den har fått en kruka och står i vardagsrumsfönstret nu i alla fall, kanonfint. :)

Niklas repar idag så jag gjorde ordning Max för sängen och läste Askungen. När den var slut och han fortfarande inte hade somnat hämtade jag "ekonomistyrning- om mått, makt och människor".. Då gick det undan kan jag lova! Kanske ska börja läsa min studentlitteratur som kvällssagor och slå två flugor i en smäll! :)

Ovido - Quiz & Flashcards