Alla inlägg under mars 2013

Av Anna - 24 mars 2013 16:32

... Varit i...

Av Anna - 24 mars 2013 09:35

Igår vägde jag mig hos mamma. Har gått ner ca 3-3,5 kg på bara träning. :D det trodde jag INTE! Känns jäkligt kul och blir bara mer sporrad att fortsätta. :)

I fredags fick vi ett brev som gör att vi står inför ett vemodigt beslut. Men det lutar åt en förändring till hösten som jag ändå tror kan bli bra. Ska kolla upp lite i veckan men jag är glad att vi fått just det alternativet i alla fall. :) Mer än så kan jag inte avslöja här och nu.

Nej nu ska jag fortsätta hinka kaffe sen får vi se vad dagen bjuder på!

Av Anna - 23 mars 2013 23:54

Blev ingen yoga idag, hade glömt att det var försäljning av barnprylar på polhem så jag var dit med mamma, Marre och Oliver. Hittade inget märkvärdigt; en långärmad tröja, en t-shirt och ett par mjukisbyxor i bra skick. Sen köpte jag en pärlplatta och lite pärlor oxå så han har lite pyssel. Marre var ute efter en cykel till oliver men hittade ingen där så vi åkte till biltema och köpte en istället, därefter till stadium outlet där jag köpte ytterligare ett par mjukisbyxor till Max och ett par skor till mig.

Åkte hem, hämtade Max och åkte till mamma som bjöd på mat och fika. Sen var det bara att åka hem och göra sig ordning för kvällen som spenderades hos Linnea.

Blev bjudna på kycklingsallad och massa gotta, spelade spel och hade trevligt. :) trodde jag hade fått en blåsa på typ undersidan av tungan men det blev bara värre och kändes som att det kanske var halsmandeln men samtidigt känns det inte så långt bak i munnen.. Vet inte riktigt vad det är men gör ont att svälja iaf. Hoppas det är borta imorgon så man kan träna.. Vill ju inviga nya pjucksen!

God natt!

Av Anna - 22 mars 2013 21:54

Nummer ett är min familj, nummer två är gyllene tider! ;)
Just nu på 4an: fråga gyllene tider!

Av Anna - 21 mars 2013 07:35

Igår åkte jag och Max och handlade på Ica Maxi och biltema. Köpte ett måttband så jag ska kunna mäta skillnaden nu när jag äntligen kommit igång med träningen. Vill hellre fokusera på det än att stressa över vågen.
Köpte även en ny hårborste och lite annat smått och gott (1 kg godis till påsk!!)
Lärade springa in på biltema och köpa spolarvätska och hittade även en förvaringslåda på hjul som vi ska ha under Maxens säng. Han tyckte det va lite roligt så han städade till och med igår! Kors i taket!

Nej nu lär jag slänga i mig kaffet så vi hinner i tid, är ju redovisning i skolan idag!

Av Anna - 20 mars 2013 15:11

Har pluggat inför tentan med Sara, Sofie och Helen idag. Gick igenom en massa ord som vi bör ha koll på. Sen lunchade vi tillsammans innan alla drog åt varsitt håll.

Jag och Sara åkte då och tränade och nu är kroppen helt slut! Lagboken och väskorna kändes sjukt tunga när jag skulle bära in de från bilen.
Ibland kan man så mycket mer än vad man tror och ofta händer det att man trycker ner sig själv innan man ens provat. Men det var jättekul att träna med Sara, vi båda tog i för kung och fosterland! ;) Sara bestämde mina vikter så det var ingen idé att fega.
Jäklar va duktiga vi var och det lär bli fler gånger! :)
Nu ska jag duscha sen hämta Max.

Av Anna - 18 mars 2013 18:58

Idag har jag pluggat när Max var på förskolan. Tog mig ett bad och läste i badkaret tills jag höll på att somna, då la jag ifrån mig boken och halvsov en stund. :)

När jag skulle hämta Max hade han slagit i överläppen och blödde lite, men det va lugnt. Personalen hade inte märkt nåt för han varken grinade eller sa nåt. Sen på gympan slog han underläppen också. han ramlade när han skulle gå balansgång. Typiskt för det var det sista han skulle göra innan det var slut. Aja, han grinade inte den gången heller, men nu ser han ut att ha fått en dålig botox-behandling! ;P

Nu är jag trött igen men taggad inför första gruppträningen på korpen; boxning! Får vi se hur det går.. Lär väl somna ovaggad ikväll..

Av Anna - 18 mars 2013 08:44

Idag har GT släppt nya singeln, så självklart sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på äntligen morgon på mix megapol. Låten va kanon, lät som en klassisk GT-låt så jag är nöjd. :) dom hade dessutom en tävling där man kan vinna biljetter till en tvinspelning då man får ställa frågor till bandet, så SJÄLVKLART är jag med och tävlar! ;) tv-programmet ska sändas på 4an, ska ta reda på dag och tid så man kan kolla.. Om man inte vinner och är där det vill säga! ;)

Jag börjar nu känna mig som en hysterisk fanatiker, typ som tjejerna som svimmade när dom såg Elvis! Men jag vill fan inte svimma på konserten, då är den ju förstörd sen! :P Däremot kan man ju satsa på att inte ha någon röst kvar när man kommer hem! Gud vad taggad jag är!!

GT <3

Skapa flashcards