Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Snart fredag :)

Av Anna - 24 januari 2013 13:53

Idag hade vi första seminariet i arbetsrätt. Det gick jättebra och var skönt att vi gick så kort dag.
När jag kom hem hade Niklas börjat plocka bort julsakerna så jag hjälpte till att få ner det sista. Nu är det bara ett källarbesök som saknas, sen är det finito! :)
Sitter och käkar lite nu sen ska jag och Max gå över till syrran så barnen får leka lite.

Nu vill jag bara ha fredag!! Då ska vi äta fajitas och ha det mysigt! :)

Såg en lite rolig grej när jag och Helen skulle åka hem från skolan. Någon hade klämt sig in mellan två bilar och jag skulle bra gärna vilja se båda förarna köra därifrån.. Ja ni ser ju själva på bilden hur tight det är. Det är det gråa bilen som klämt sig in och han/hon hade inte mycket mer utrymme på andra sidan. :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 26 januari 2017 08:28

Senast jag skrev ett inlägg var nyårsafton 2015, alltså lite mer än ett år sedan. Egentligen är det väl inte så mycket som hänt, livet kretsar kring familj och jobb för det mesta.   I höstas började Maxen 1an, det var väl troligtvis vår familjs s...

Av Anna - 31 december 2015 11:31

idag är det sista dagen på 2015 och jag kan sammanfatta året med att jag är precis där jag vill vara. Jantelagen- släng dig i väggen, det är JAG som gjort att jag är där jag är. JAG har påverkat det som går att påverka: Jag avslutade mina studier, f...

Av Anna - 27 november 2015 18:11

.. Och här är det fortfarande tomt på ljusstakar och pynt! :/ Vi som brukar pynta i god tid innan första advent eftersom julen är så mysig. Har inte hunnit nånting än då jag varit på utbildning i Stockholm i tre dagar och jag vägrar låta Niklas pynta...

Av Anna - 11 oktober 2015 11:54

Förbereder så mycket jag kan innan jag påbörjar min anställning. Jag har anmält medlemsskap till facket och a-kassan. Jag valde Jusek efter lite jämförelser på nätet och samtal med Sofie från min klass. Det blir nog bra. Jag har äntligen tagit tag i ...

Av Anna - 25 september 2015 17:01

Den 14e oktober påbörjar jag min anställning på arbetsförmedlingen kundtjänst i Söderhamn. Jag är så glad och förväntansfull! Jag tror att arbetsförmedlingen är exakt rätt ställe för mig att vara på nu efter studierna. ...

Skapa flashcards