Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 25 oktober 2012 23:11

Har ramlat ner på 6e plats på lägenheten, det innebär att det är så gott som kört.. Bara dom 5 första som får komma och kolla. Skit också! :( aja, får hålla tummarna att det kommer nåt på direkten.. Helst NU!

Av Anna - 25 oktober 2012 22:14

Den här till mig för 500:- (ord. pris 1800:-). Köpte även en jacka till Niklas för 490:- (ord. pris 2000:-). Och Oliver fick en ryggsäck för 50:- eftersom han fyller år nästa vecka. :)

Kom dit vid 14-tiden och det fanns HUR MYCKET SOM HELST kvar! Var inte så sjukt mycket folk vid den tiden som jag hade trott heller.

Thank u stadium outlet, vi kommer nog bli goda vänner du och jag.. ;)

Av Anna - 24 oktober 2012 20:54

Imorgon öppnar rusta, stadium och ÖB i hemlingby och jag känner att shoppingbegäret börjar ta över!!
Önskar att jag kunde vara där vid öppning men icke, jag ska ha redovisning!! :/ hörrni gruppen, vi kanske ska säga att min unge är sjuk och att jag måste åka tidigt!!? Win-win situation! ;) Nää det är lite elakt.

Skulle verkligen behöva en vinterjacka! Och det lär ju inte vara lite folk när det är löning och allt!
Jaja.. Jag och armbågarna får hugga oss fram sen!
Snart börjar greys! Trevlig kväll!

Av Anna - 24 oktober 2012 13:55

Idag var det jätteroligt i skolan när vi fick göra olika övningar/beslutsfattande både individuellt och i grupp. Vår grupp var ju kung på en av uppgifterna och fick gå runt och visa dom andra som hade problem. ;) Japp, så är det när man tillhör den bästa gruppen ever!

Sen gick vi i gruppen igenom en uppgift som ska lämnas in. Jag hade avvarat hela eftermiddagen till skolarbete men det gick betydligt fortare än så. Åkte och handlade åt Niklas innan jag åkte hem till päronen.

Bad Niklas ta med Maxens glassar som vi köpte i måndags, då har Niklas ätit upp alla dom godaste! :/ jag som så gärna ville ha en med mandel!! jaja, vi överlever ändå. Och han som är dålig kan väl få trösta sig med det då. Frågan är vad Max ska säga...

Nu håller jag på med lunch sen ska jag hämta hem lillhjärtat.

Av Anna - 23 oktober 2012 20:22

Har ett städpass på dagis denna dag så jag ska pallra mig dit nu när barnet somnat.
Kan för övrigt meddela att jag sett sista delen av "torka aldrig tårar utan handskar", jag grät ännu mer denna gång. Jag brukar inte böla till tv.. Jo när jag va gravid. Efter att Max kom in i bilden har jag blivit mer blödig överlag. "Tänk om det vore Max"
Jag skulle aldrig kunna överge mitt hjärta, eller strunta i hans önskan.

Nu ska jag bege mig.

Av Anna - 23 oktober 2012 14:58

Låt mig få den där lägenheten jag vill ha!!

Annars kanske man kan önska sig den i julklapp..?

Av Anna - 23 oktober 2012 11:05

Igår bjöd Max på sovmorgon så det var knappt nån idé att lämna honom innan jag skulle dit och jobba (föräldrakooperativ). Jobbade 13-16.30 så pappa kom och hämtade honom så han skulle hinna på gympan.
När jag jobbat klart åkte jag och bytte av pappa, sen hämtade vi Ebba eftersom vi skulle sova hemma med Niklas. Åkte och handlade också.

När Max hade somnat kollade jag och Niklas på en skitdålig film så jag somnade, fast det gör jag ju nästan alltid, vare sig filmen är bra eller inte! :P

Nu är jag hos päronen och Max är på förskolan. Han bjöd på sovmorgon idag också så vi blev sena även idag. Men det gör inte så mycket när man ändå inte ska till skolan.

Nu ska jag plugga sen blir det nog en promenad med Rin när det är så fint väder!
Ha en trevlig dag!

Av Anna - 22 oktober 2012 19:52

Finns chans till rekord denna månad.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards